فولاد درب

ساخت وبلاگ

درب داخلی به درب هایی گفته می شود که از آن ها برای محیط داخلی ساختمان ها استفاده می شود . این نوع درب ها دارای انواع مختلفی می باشند که از نمونه های آن ها می توان به درب داخلی mdf ، درب داخلی روکش ملامینه ، درب داخلی ضد آب و ... اشاره کرد که هرکدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند . 
قیمت درب داخلی 
در تعیین قیمت درب داخلی عواملی هم چون  جنس روکش و رویه و همچنین مدل ها و طرح های آن تاثیر گذار است . 
خرید درب داخلی 

برای خرید درب داخلی ساختمان باید به کاربرد آن توجه کرد چرا که خرید محصول با توجه جنس و کاربرد محصول صورت می گیرد . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت فولاد درب مراجعه کرد یا با شماره 09122480916 تماس حاصل نمایید . 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب داخلی , درب داخلی mdf,درب داخلی ضد آب , قیمت درب داخلی , خرید درب داخلی, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 24 / 6 ساعت: 20:08

 

درب ضد سرقت پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعدد دچار مشکلاتی می‌شود که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس می‌شود. و چون درب‌های ضد سرقت دارای پیچیدگی‌های منحصر به فردی هستند، تعمیر و رگلاژ آن نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می‌دهند. در مطالب زیر آموزش چگونگی رگلاژ  را برای شما شرح خواهیم داد تا آگاهی کامل را از نحوه رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت خود به دست آورید.

رگلاژ درب ضد سرقت

رگلاژ درب ضد سرقت در واقع ایجاد یک ساختار صحیح برای عملکرد دقیق و منظم چند قطعه کنار هم می‌باشد، که نقش مهمی در ماندگاری و استحکام درب دارد. این عمل بسته به نوع درب ضد سرقتی که شما دارید بسیار متفاوت و نیازمند تجربه زیادی در کار بر روی درب ضد سرقت می‌باشد. نحوه انجام این کار یکی از مواردی است که شاید از توان و تخصص برخی از ما خارج باشد. تنها راه حل این مشکل دانش و تجربه‌ی تعمیرکاری است که اقدام به تعمیر درب می‌کند.

رگلاژ درب ضد سرقت

آموزش تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

یکی از اساسی ترین قسمت هایی که در انجام این روند مهم است این است که، اساس رگلاژ، در عملکرد درب ضد سرقت و لولا می‌باشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و لنگه را در چهارچوب محکم نگه می‌دارد. در صورت بروز مشکل در لولا‌ها کارایی درب پایین آمده و درب عملا از کار می‌افتد.

از این رو تعمیرکاران درب‌ها به خوبی می‌دانند چگونه و چه تعداد لولا در چه فاصله ای لازم می‌باشد تا رگلاژ این درب‌ها انجام شود. در واقع به این صورت که با تنظیم ارتفاع و رفع مشکلات در قسمت لولا‌ها و ایجاد یک تنش و توازن مستقیم در قطعات چندگانه درب ضد سرقت، عملیات رگلاژ صورت می‌پذیرد.

مشکلاتی که در خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت ایجاد می‌شود بسیار زیاد است، که مهم ترین آن گیر در باز و بسته شدن می‌باشد، که علاوه بر کاهش کارایی درب ضد سرقت، موجب سلب آرامش نیز می‌شود. در خصوص رفع صدای درب ضد سرقت، رگلاژ درست و اصولی نیاز است و تنها کافی است که تعمیر کار نکات مربوط به تعمیر درب ضد سرقت را رعایت کند.

برای انجام رگلاژ، تعمیر کار باید تمامی قطعات اعم از یراق آلات و لولا را چک کرده و در صورت نیاز، لولای کمکی اضافه کند. تعمیرکار می‌تواند از واشر مخصوص برای بالا بردن لنگه بهره گیرد.

درب‌های ضد سرقت چینی که دارای رگلاژ دشواری هستند، با نکات ذکر شده قابل اجرا نمی باشند. لازم است که تعمیرکار درب ضد سرقت یک نیروی جوشکار نیز همراه خود داشته باشد، تا در صورت نیاز لولا‌ها را جا به جا کند. اما در استفاده از درب های ضد سرقت ایرانی با چنین مسائلی رو به رو نخواهید شد.

ابزار مورد نیاز برای رگلاژ درب ضد سرقت

 چنین کاری را بدون داشتن دانش فنی و ابزار لازم نمی توان اجرا کرد. و یا اگر هم اجرا شود خروجی و نتیجه‌ی کار مورد قبول نخواهد شد. از این رو ابزار‌های مورد نیاز برای تعمیرات درب های امنیتی را برای شما شرح خواهیم داد تا شاید کمی انجام این کار برای شما آسان شود.

یکی از اساسی ترین و مهم ترین ابزار تعمیرکار در این حوزه کاری، دستگاه جوش کاری برای جا به جایی لولا‌ها می‌باشد. و اما دستگاه جوش گاها برای جوش زدن بخش‌های درب ضد سرقت که دچار شکستگی یا ایراد شده اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پر کاربرد ترین ابزار در رگلاژ، چکش و میله‌ی آهنی است. این ابزار در ابعاد 50 سانتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بالا کشیدن درب و یا ایجاد ضربه در بخش هایی از آن که دچار فرو رفتگی شده است از چکش و میلی آهنی استفاده می‌شود که نقش اهرمی و ضربه کمکی را ایفا می‌کنند. اچار و پیچ گوشتی ابزار هایی هستند که برای باز کردن و تعویض قفل ضد سرقت در انجام رگلاژ مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این دو ابزار برای این کار، در شرایط مختلف لوازم جانبی دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد . 
 ابزار مورد نیاز برای رگلاژ درب ضد سرقت

عواقب عدم توجه به رگلاژ درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین عواقب عدم توجه به رگلاژ درب‌ ضد سرقت، آسیب دیدن فریم اصلی است. که با گذشت زمان باعث می‌شود شما ناچار به تعویض کامل رویه درب شوید و هزینه گزافی پرداخت کنید.

باید توجه داشت که برای عملکرد دقیق و درست قفل، باید لنگه و فریم به خوبی بر روی هم نشسته و به درستی عمل کند. این عمل برای پیشگیری از ساییدگی زبانه‌ها و پیشگیری از کاهش کارکرد انجام می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که  توجه ویژه ای به دربه های ضد سرقت خود داشته باشید تا با گذشت زمان دچار مشکل جدی نشوید.

کلام آخر برای برخورد با مشکلات کمتر در خصوص تعمیر و رگلاژ درب های ضد سرقت، بهترین درب‌های ضد سرقت  از جمله درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت روکش فلز و درب ضد سرقت ایرانی را از فولاد درب تهیه نمایید. فولاد درب می‌تواند درب‌های ضد سرقت را در مرغوب ترین جنس و متنوع ترین طرح‌ها به شما ارائه دهد. برای خرید و مشاوره از فولاد درب می‌توانید با شماره 09122480916 تماس حاصل فرمایید.               
فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت روکش فلز , نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 24 / 6 ساعت: 20:02

درب ضد سرقت ترک توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود. این درب ها بالاترین کیفیت را در بازار درب ضد سرقت ایران دارند و به نوعی انتخابی لوکس با متریال اصلی به شمار می آیند. همین کیفیت بالا باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند.

این درب ها همانند درب ضد سرقت روکش فلزی در ابعاد 105*210 می باشند. با این تاوت که جنس آن ها از چوب می باشند.

درب های ضد سرقت ترک در قیمت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. اما قیمت آن ها در مقایسه با دیگر درب های ضد سرقت موجود در بازار مانند درب ضد سرقت ایرانی بیشتر است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. درب ضد سرقت ترک به دلیل وارداتی بودن هزینه گمرکی نیز اضافه می شود و به همین دلیل قیمت آن برای مشتری گران تر تمام می شود.

برای خرید درب ضد سرقت ترک می توانید به سایت فولاد درب مراجعه کرده و با توجه به بودجه و نیاز خود درب ضد سرقت مورد نظر خود را خریداری نمایید . فولاد درب با ارائه معروف ترین برند های درب ضد سرقت با بهترین متریال در جلب رضایت مشترین خود می کوشد تا حس امنیت را به آن ها ببخشد. 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت روکش فلزی, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 174 تاريخ : شنبه 15 / 6 ساعت: 12:16

درب ضد سرقت  همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده و  به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است.

در این نوع درب قفل ها بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را تامین می کنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضد حریق بودن، عایق در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارا می باشند.

درب ضد سرقت دارای انواع مختلف است و در بازار ایران به صورت سه دسته اصلی عرضه می شود، که شامل: درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی است.

فولاد درب با ارائه انواع درب ضد سرقت در برند های مختلف امنیت و احساس آرامش را به شما هدیه خواهد داد. برای خرید درب ضد سرقت از فولاد درب می توانید به سایت آن مراجعه کرده و با آگاهی کامل از قیمت روز آن ها، خریدی مطمن را تجربه کنید. 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ایرانی درب ضد سرقت روکش فلز, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 164 تاريخ : شنبه 15 / 6 ساعت: 12:15

امروزه درب‌های ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما مرسوم شده است باعث شده تنوع رنگی و متریال در روکش و رویه درب ضد سرقت بسیار زیاد شود. به صورتی که حتی سازندگان نیز قابلیت تشخیص انواع جدید روکش و رویه درب ضد سرقت را ندارند. در این مقاله مطالب و نکاتی را در خصوص انواع روکش و رویه درب ضد سرقت و بهترین جنس‌های آن برای شما ذکر خواهیم کرد، تا با آگاهی بیشتر و متناسب با دکوراسیون منزل خود رنگ و طرح دلخواه آن را تهیه نمایید.

روکش درب ضد سرقت

با توجه به اینکه تفاوت‌های زیادی بین ساختار درب‌های معمولی و درب‌های ضد سرقت وجود دارد، اما مسئله ای که شاید بسیار برای شما حائز اهمیت باشد ظاهر درب می‌باشد. به همین دلیل در اکثر مواقع از MDF  یاPVC  استفاده می‌شود. جنس ABC با پیشرفت تکنولوژی به تازگی با بازار عرضه شده است، این نوع از روکش‌های درب ضد سرقت در برابر آب بسیار مقاوم است که همین ویژگی سبب شده مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد. در انتخاب روکش درب ضد سرقت باید بسیار دقت کنید، زیرا نمی توانید به دلخواه آن را تعویض کنید. لازم به ذکر است که این روکش‌های درب ضد سرقت را با استفاده از پلی استر رنگ آمیزی می‌کنند.

 

انواع روکش درب ضد سرقت

 انواع روکش‌های درب ضد سرقت موجود در بازار به شرح زیر دسته بندی خواهند شد:

  1. روکش لمینت
    این روکش بسیار به روکش‌های چوبی شبیه می‌باشد. در واقع از چوب‌های فرآوری شده ساخته می‌شود. و از مزیت های روکش لمینت می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر اشعه های مضر خورشید اشاره کرد.
  1. روکش پرینتی
    این نوع روکش به صورت آماده و چاپ شده بر روی روکش های MDF قرار داده می‌شود. همین امر سبب می‌شود که ظاهر آن به صورت روکش های طبیعی نباشد در نتیجه جلوه‌ی روکش های طبیعی را نیز نخواهد داشت.
  1. روکش گردوی طبیعی
    روکش گردوی طبیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این نوع روکش به دلیل رگه های چوبی موجود در آن گاها محبوبیت زیادی حتی نسبت به راش طبیعی دارد. در نتیجه بهترین جنس روکش درب ضد سرقت به شمار می رود.
  1. روکش هایگلاس
    وزن روکش هایگلاس بسیار سبک است. در عین حال مقاوم نیز می‌باشد. جنس این نوع روکش نیز از MDF  است.
  1. روکش راش طبیعی
    روکش راش طبیعی از معروف ترین روکش‌ درب ضد سرقت موجود در بازار ایران است. همانطور که از نامش پیداست از چوب روکش راش طبیعی تهیه می‌شود.
  1. روکش هات پرس
    ارزان قیمت ترین و ضعیف ترین روکش درب ضد سرقت، روکش هات پرس می‌باشد که به ندرت در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده می‌شود. به همین دلیل محبوبیت چندانی هم در بین مشتریان و مصرف کنندگان ندارد.

 انواع رویه درب ضد سرقت

رویه درب ضد سرقت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی این درب‌‌ها می‌باشد. رویه درب‌های ضد سرقت ترک و ایرانی در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌‌ها کاربرد‌های متفاوتی دارند. و در هنگام خرید درب سرقت باید رویه‌ی آن توجه داشته باشید.

انواع رویه درب ضد سرقت

 

انواع رویه‌ی درب ضد سرقت به شرح زیر دسته بندی می‌شود:

1. رویه برجسته لوکس

این رویه‌‌ها با ضخامت 8 یا 10 میلی متر از ام دی اف با رویه‌ی چوب راش یا گردو و با چسباندن پروفیل عای روکش شده ساخته می‌شوند. این رویه‌‌ها پس از نصب روی درب ضد سرقت باید رنگ آمیزی شوند. این رنگ امیزی با رنگ پلی اورتان و یا پلی استر انجام می‌گیرد. رویه‌های برجسته‌ی لوکس برای معماری ساختمان‌‌ها با طرح کلاسیک مناسب هستند زیرا دارای برجستگی زیادی می‌باشند. و از طرفی نیز قیمت بالاتری دارند.

2. رویه برجسته‌ی اکونومی

این رویه‌‌ها از جنس ام دی اف با روکش گردو راش یا گردو روکش شده می‌باشند. رویه‌های برجسته‌ی اکونومی که ضخامت 8 میلی متر دارند به وسیله‌ی دستگاه سی ان سی، روی آن‌‌ها طرح هایی ایجاد می‌شود و سپس این قطعات بر روی ام دی اف اصلی درب چسبانده می‌شوند. در نهایت این رویه‌های برجسته‌ی اکونومی با رنگ‌های پلی ارتان و پلی استر رنگ آمیزی می‌شوند.

3. رویه درب ضد سرقت CNC

ضخامت رویه‌های سی ان سی 8 یا 10 میلی متر است که اغلب دارای روکش‌های چوبی از جنس ام دی اف هستند. این رویه‌‌ها نیز با روکس‌های راش یا گردو روکش می‌شوند. بر روی این روکش‌‌ها طرح‌های مختلفی به وسیله‌ی دستگاه سی ان سی حک می‌شود. و همانند درب‌های برجسته در نهایت رنگ آمیزی می‌شوند. در همه‌ی درب هایی که با این سه رویه ( ام دی اف، گردو، راش )  پوشانده می‌شوند، قسمت داخلی از نوع سی ان سی است.

4. رویه درب ضد سرقت PVC

رویه‌های PVC، از پی وی سی خام ساخته می‌شوند. در این رویه‌‌ها نیز دستگاه سی ان سی طرح هایی از چوب را روی آن‌‌ها حکاکی می‌کندو آن را در دستگاه ممبران پی وی سی پرس می‌کنند.

5. رویه درب ضد سرقت ملامین

رویه‌های ضد سرقت ملامین برخلاف اغلب رویه‌‌ها ضخامتی به اندازه‌ی 5 تا 8 میلی متر دارند و یک ورق نازک ملامین روی آن‌‌ها پرس می‌شود. کلام آخر فولاد درب به عنوان بهترین گزینه برای خرید انواع درب‌های ضد سرقت،انواع روکش و رویه‌ی درب‌ ضد سرقت در خدمت شما عزیزان می‌باشد. برای خریداری از سایت فولاد درب می‌توانید با شماره هاب درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. قطعا با فولاد درب خریدی با کیفیت و مطمن را تجربه خواهید کرد.   

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت ترک , قیمت درب ضد سرقت , قیمت درب ضد سرقت ایرانی , قیمت درب ضد سرقت ترک, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 5 / 6 ساعت: 13:35

امروزه استفاده از قفل ضد سرقت برای افزایش امنیت و حفاظت از اموال و جان انسان‌ها و همچنین استفاده در منازل مسکونی و شرکت‌ها نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. با توجه به مطالبی که راجع به درب‌های ضد سرقت گفته شد و تا حدودی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم، اکنون نیاز است که با مهم ترین اجزای درب ورودی، یعنی انواع قفل درب ضد سرقت ، بهترین جنس و نقش مهم آن با شما صحبت کنیم.

قفل درب ضد سرقت

قفل‌های درب ضد سرقت در واقع ابزار آلاتی هستند که با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و به روز ایجاد شده اند. قفل درب‌های ضد سرقت با سایر درب‌های عادی متفاوت است. قفل‌های معمولی موجود را می‌توان به سادگی و با روش‌های مختلفی همچون باز کردن توسط اشیاء تیز و سنجاق، باز نمود. برای اینکه این درب‌ها دارای امنیت بیشتری باشند و سارقان نتوانند این قفل‌ها را به راحتی باز کنند، از مغزی‌های جدیدی برای قفل‌های درب ضد سرقت استفاده می‌کنند که با درب‌های معمولی متفاوت است. قفل‌های درب ضد سرقت، معمولا برخلاف قفل‌های عادی که یک زبانه هستند، چند زبانه دارند و به همین دلیل باز کردن آن‌ها نیز به مراتب سخت تر است. به علاوه یک قفل ضد سرقت کلیدی اصولا در 4 طرف درب دارای چندین زبانه است و هر چه تعداد این زبانه‌ها بیشتر باشد امنیت درب نیز بالاتر خواهد بود. ساخت انواع قفل درب ضد سرقت همواره درحال رشد و ترقی است. برای مثال بسیاری از قفل‌های ضد سرقت امروزه عملکردی الکترونیکی و ساختاری هوشمند دارند. این نوع قفل‌ها تحول عظیمی در سیستم قفل‌های درب ضد سرقت ایجاد کرده اند و امنیت فوق العاده بالایی دارند.

انواع قفل درب ضدر سرقت

قفل‌های درب ضد سرقت در انواع مختلفی، در جنس و برند‌های متفاوتی وجود دارند و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قفل‌های درب ضد سرقت فعلی عمدتا به دو دسته‌‌ی قفل درب ضدر سرقت مکانیکی و قفل درب ضد سرقت الکترونیکی تقسیم می‌شوند.

1. قفل درب ضد سرقت مکانیکی

ساختار قفل درب‌های ضد سرقت مکانیکی به طور عمده به سه قسمت تقسیم می‌شوند: هسته قفل، بدنه قفل و دسته‌‌ی پنل. این مواد به طور کلی شامل یک فولاد ضد زنگ 304، مس خالص، آلیاژ روی و آلیاژ آلومینیوم هستند. ماده‌‌ی انتخاب شده برای سیلندر قفل درب ضد سرقت، ترجیحا مس خالص یا فولاد ضد زنگ 304 است. مس خالص دارای خواص مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش است. همچنین فولاد ضد زنگ 304، از پایداری، مقاومت بالا، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر زنگ زدگی است. از آن جا که بدنه قفل به استحکام و پایداری زیادی نیاز دارد. توصیه می‌شود فولاد ضد زنگ 304 را انتخاب کنید. دسته پنل قفل‌های درب ضد سرقت را می‌توان از فولاد ضد زنگ ۳۰۴، مس خالص یا آلیاژ آلومینیوم انتخاب کرد. مس خالص دارای چندین مزیت مانند سبک بودن، استحکام زیاد، بدون روکش و ضد زنگ زدگی و عدم کهنه شدن است. استحکام آلیاژ روی زیاد نیست و بیشتر در دسته درب ضد سرقت استفاده می‌شود.

  قفل درب های ضد سرقت مکانیکی

به طور کلی درب‌های ضد سرقت مکانیکی به صورت زیر طبقه بندی می‌شوند:

_ قفل مولتی پوینت

قفل مولتی پوینت، نام دیگر آن قفل مرکزی است که دارای 3 تا 5 قفل مجاز و چندین زبانه می‌باشد. این قفل‌ها در قسمت جلو و بالای درب قرار گرفته اند. اجزایی که این قفل‌ها به یکدیگر متصل کرده اند یک میله و یک اهرم است. از آن جایی که قفل مولتی پوینت قابلیت قفل شدن هم از قسمت افقی و هم از قسمت عمودی را دارد، ایمنی بسیار بالایی را فراهم آورده است.

_ قفل منو بلاک

قفل منو بلک دارای 2 قفل با ساختاری مجزا در قسمت جلوی درب می‌باشد که 3 الی 4 زبانه دارد. از آن جایی که این قفل بر روی لنگه درب نصب می‌شود، فقط درب را درجهت افقی ایمن می‌نماید و در جهت عمودی زبانه ای ندارد. بنابراین نتیجه می‌گیریم که قفل منو بلاک ضریب ایمنی پایین تری نسبت به قفل مولتی پوینت دارد.

_ قفل هوکی شکل

این قفل علاوه بر نام هوکی شکل، با نام چنگکی نیز شناخته شده است. در واقع شرکت هوک اولین بار قفل‌های چنگکی را تولید نمود و پس از آن، نام این قفل هوکی شناخته شد. قفل هوکی شکل از دو نوع قفل قبلی کمی پیشرفته تر می‌باشد. محوه کارکرد این نوع قفل بدین صورت است که زبانه‌های به شکل چنگک در هم قفل می‌شوند. امنیت زیادی که این قفل دارد سبب شده در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

2. قفل درب ضد سرقت الکترونیکی

قفل درب ضد سرقت الکترونیکی ترکیبی از فناوری پیشرفته و قفل درب مکانیکی است. این قفل درب ضد سرقت، نه تنها از ضریب ایمنی بالاتری برخوردار است، بلکه راحت تر و بدون نگرانی نیز می‌باشد. انواع قفل درب ضد سرقت الکترونیکی مانند قفل اثر انگشت، قفل رمز عبور، قفل چاپ کف دست، قفل تشخیص چهره و قفل کارتی وجود دارد . 

 

قفل درب ضد سرقت الکترونیکی

 

کلام آخر بهترین و مرغوب ترین درب‌های ضد سرقت همراه با قفل درب‌های ضد سرقت را از فولاد درب تهیه نمایید که  زیبا ترین طرح‌های درب ضد سرقت را با بالاترین امنیت به شما ارائه خواهد داد. برای خرید از فولاد درب می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. بدون شک با انتخاب فولاد درب خریدی مطمن و آسان را تجربه خواهید کرد.
جهت آگاهی از قیمت درب ضد سرقت ترک و قیمت درب ضد سرقت ایرانی  می توانید به سایت https://fooladdarb.com مراجعه نمایید . 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت , قیمت درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت ترک , قیمت درب ضد سرقت ایرانی , قیمت درب ضد سرقت ترک , نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 5 / 6 ساعت: 13:33

درب های ضد سرقت، به دلیل اطمینان بیشتر مشتری به ایمنی بالاتر این روزها مورد تقاضای افراد بسیاری قرار گرفته است. برای آشنایی با روش نصب درب ضد سرقت این مقاله می تواند به شما در این رابطه کمک کند تا اطلاعات مفیدی راجع به این موضوع دریافت کنید.

نصب درب ضد سرقت برای انواع درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت روکش فلزی به چند روش انجام می شود که در این مقاله به اختصار به چندین مورد اشاره می شود:

  • روش اول: جوش دادن

در روش اول، قبل از آنکه درب نصب شود، از درست بودن عملکرد قفل در مطمئن شد. برای این کار حتما چند بار قفل را امتحان کنید. درب را قبل از نصب باز کنید. در گام بعد، درب ضد سرقت را از قسمت پشت آن داخل چارچوب کرده و آن را تنظیم کنید تا درست در جای خود قرار گیرد. بعد از این که از ترازو و شاقول بودن درب مطمین شدید، درب ضد سرقت را از مکان هایی که برای آن تعبیه شده است و باید داخل قسمت داخلی چارچوب قرار گیرد با چند جوش به صورت موقت نصب کنید. پس از این که اطمینان حاصل کردید درست در جای خود قرار داده شده است و مشکلی ندارد، جوش دادن کامل را انجام دهید.

  • روش دوم: نصب با روش رول بولت

در روش دوم، پس از این که مطمئن شدید دیوارهایی که درب در آن نصب می شود، به اندازه کافی مقاوم و مناسب نصب به وسیله رول بولت هستند کار را شروع کنید.

پس اولین گام اطمینان از استحکام دیواری است که قرار است درب ضد سرقت بر روی آن نصب شود.

سپس  از سفال تیغه ای استفاده کنید تا لبه داخلی چارچوب را با ترکیبی از ماسه و سیمان مقاوم کنید. بهتر است اندازه ای که کار می شود حداقل 15 سانتی متر از لبه داخلی چارچوب باشد.

در قدم بعد مانند روش اول که جوش دادن بود، مطمین شوید که درب ضد سرقت از نظر محل نصب و صافی سطحی که قرار است کار شود در جای درست خود قرار گرفته است. باز هم از درست کار کردن قفل درب ضد سرقت اطمینان حاصل کنید.

در مرحله بعد، درب را در چارچوبی که برایش در نظر گرفته شده است تنظیم کنید و از تراز بودن آن در چارچوب مطمئن شوید. حالا می توانید دیوار مورد نظر را سوراخ کنید.

دوباره می توانید آخرین موارد را چک کنید و پس از اطمینان، رول بولت را در سوراخ های ایجاد شده وارد کنید.

حال نصب شما انجام شده است. فقط حتما توجه کنید که قبل از این که رول بولت ها را وارد کنید قبلا سوراخ ها را با یک عدد پیچ گوشتی و یا چکش کاملا برای ورود رول بولت ها آماده کرده باشید و بعد می توانید با آچارهای ویژه این کار پیچ های مورد نظر را سفت کنید. پیچ ها را همزمان با هم محکم و در جای خود قرار دهید تا درب در محل درست خود قرار گیرد.

  • روش سوم: پیچ سرمته ای

در روش پیچ سرمته ای، معمولا پس از مراحل قبلی اطمینان از درست بودن عملکرد قفل ضد سرقت، درب ضد سرقت را از سمتی که در بیرون واحد قرار می گیرد وارد چارچوب می کنند، و پس از تراز و شاقول کردن آن، چارچوب را سوراخ و پیج های مورد نظر را از سوراخ های چارچوب وارد و با دریل آن را به چارچوب وصل می کنند. پیچ های سرمته ای باید به صورت ضربدر و کم کم محکم شوند تا تعادل درب حفظ شود.

پس همان طور که اشاره شد انواع روش های نصب درب ضد سرقت وجود دارد که به چند مورد آن در این مقاله اشاره شد.

جهت آگاهی از قیمت درب ضد سرقت می توانید به سایت https://fooladdarb.com مراجعه نمایید .

 

فولاد درب...
ما را در سایت فولاد درب دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت ایرانی , درب ضد سرقت ترک , درب ضد سرقت روکش فلز , قیمت درب ضد سرقت , قیمت درب ضد سرقت ایرانی , قیمت درب ضد سرقت ترک, نویسنده : fooladdarb fooladdarb بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 5 / 6 ساعت: 13:29